.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اسامی هیئت موسس دانشگاه منتسب به مشایی

اعضای هیئت موسس دانشگاه جامع بین‌المللی ایرانیان و محل موردنظر هیئت موسس برای راه‌اندازی این دانشگاه با حضور کامران دانشجو وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اعلام شد که بر این اساس علاوه بر مشایی، بقایی و ملک زاده هم حضور دارند. 

مرضیه وحید دستجردی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، علی اکبر صالحی وزیر امور خارجه، لطف الله فروزنده معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور، ابراهیم عزیزی معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور، حمید بقایی معاون اجرایی رئیس جمهور، اسفندیار رحیم مشایی جانشین رئیس شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور و محمد شریف ملک زاده دبیرکل شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور اعضای هیئت موسس دانشگاه جامع بین المللی ایرانیان هستند.

اسامی اعضای هیئت موسس دانشگاه جامع ایرانیان امروز با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی مطرح شد. این که از یک سو دانشگاه جامع بین المللی ایرانیان به عنوان دانشگاهی غیردولتی معرفی می شود و از سوی دیگر کلیه اعضای هیئت موسس آن مقامات ارشد دولتی هستند از جمله نکات مورد سوال نمایندگان مردم است.

بر اساس اظهارات غلامحسین مسعودی ریحان یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس که در جلسه امروز این کمیسیون که با حضور وزیر علوم برگزار شده حضور داشته است، هیئت موسس دانشگاه بین المللی ایرانیان ابتدا درخواست راه اندازی این دانشگاه در کیش را داشته اند که وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با توجه به اینکه محل راه اندازی در خارج تهران بوده است صرفا موافقت اصولی خود را با تأسیس این دانشگاه اعلام کرده است.

مسعودی ریحان گفت: وزیر علوم و معاون آموزشی وزیر علوم تأکید کردند که فقط موافقت اصولی با راه اندازی دانشگاه ایرانیان در کیش را صادر کرده اند اما هنور اساسنامه اش را تأیید نکرده اند.

به گفته مسعودی ریحان، کامران دانشجو در جمع اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مطرح کرده است که هیئت موسس دانشگاه ایرانیان خواستار تغییر محل راه اندازی این دانشگاه از کیش به تهران شده اند اما وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از آنجا که اختیار رسیدگی به درخواست هیئت موسس دانشگاه ایرانیان برای راه اندازی این دانشگاه در تهران را ندارد لذا این درخواست را به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارسال می کند.مهر/1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.056 seconds.